۱۹ فروردین ۱۴۰۲
مسئول غرفه «مسک» گفت:

«مسک» شبکه‌ کنشگران فضای مجازیِ است که می‌خواهند آن را با رنگ قرآن زیباتر کنند

«مسک» شبکه‌ کنشگران فضای مجازیِ است که می‌خواهند آن را با رنگ قرآن زیباتر کنند
مسئول غرفه «مسک» گفت: مسک شبکه‌ای مردمی متشکل از کنشگران فضای مجازیِ قرآن‌دوست و فعالان قرآنیِ اهل فضای مجازی که می‌خواهند فضای مجازی را با عطر قرآن معطر و با رنگ قرآن زیباتر کنند. در باشگاه مسک هم کنشگری داریم (تولید محتوا، توزیع و انتشار محتوا، جریان‌سازی)، هم شبکه‌سازی و هم آموزش.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، سمیه شاه‌مرادی، مسئول غرفه «مسک» گفت: خداوند در قرآن به پیامبر اعظم دستور می‌دهد به وسیله قرآن به جنگ (فرهنگی، تبلیغی، رسانه‌ای) با کفار برود. رهبر معظم انقلاب جهاد کبیر را متوقف بر تبیین و روشنگری می‌دانند و جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری عنوان می‌کنند. مهمترین یا یکی از مهمترین بسترهای تحقق جهاد تبیین، فضای مجازی است.

وی افزود: تحقق جهاد تبیین جز با بهره گیری از قرآن در بستر فضای مجازی امکان پذیر نخواهد بود یا به سختی ممکن می شود.با توجه به این نتیجه، ایده راه اندازی باشگاه کنشگران قرآنی فضاای مجازی «مسک» شکل گرفت.

این غرفه‌دار اشاره کرد: مسک شبکه‌ای مردمی متشکل از کنشگران فضای مجازیِ قرآن‌دوست و فعالان قرآنیِ اهل فضای مجازی که می‌خواهند فضای مجازی را با عطر قرآن معطر و با رنگ قرآن زیباتر کنند. در باشگاه مسک هم کنشگری داریم (تولید محتوا، توزیع و انتشار محتوا، جریان‌سازی)، هم شبکه‌سازی و هم آموزش.

شاه‌مرادی گفت: مسک می‌خواهد در همه بسترهای موثر و جریان ساز فضای مجازی حضور پیدا کند. برای شروع از توئیتر فارسی آغاز کرده‌ایم. چرا؟ چون در حال حاضر توئیتر، بستر اصلی عملیات رسانه‌ای و محور تولیدات جریان‌ساز شده است. تا حدی هم در اینستاگرام فعالیت می کنیم.

وی افزود: اما هدف ما ورود به همه بسترهای جریان‌ساز است؛ چه از نوع بومی و ایرانی و چه از نوع خارجی. چون دشمن در آن زمین در حال نبرد است و تا زمانی که با ایجاد شبکه ملی اطلاعات نتوانسته ایم زمین بازی را تغییر دهیم، مجبوریم در همان نقطه ای نبرد کنیم که دشمن، ذهن و قلب جوان و نوجوان ما را هدف گرفته است.

او ادامه داد: از طرفی، در حال حاضر مخاطب ما که عموم جوانان و نوجوانان هستند، درست یا غلط، مخاطب، کاربر و مشتری همین بسترهای خارجی هستند و ما نمیتوانیم آنها را با دشمن مجهز و حرفه‌ای تنها بگذاریم.

شاه‌مرادی در انتها گفت: همانطور که قرآن «بیان للناس» و «هدی للناس» است، کتاب هدایت برای عموم مردم است، ما نیز باید عموم مردم با سلیقه ها و میزان اعتقادات مختلف، را در نظر بگیریم؛ بنابراین در همان بستری عطر قرآن را پراکنده می‌کنیم که عموم مخاطبان ما حضور دارند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۴۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر