۲۰ فروردین ۱۴۰۲
وزیر ارشاد در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن خبرداد:

۱۵ درصد فاصله با بازار در بخش پوشاک عفیفانه نمایشگاه قرآن

۱۵ درصد فاصله با بازار در بخش پوشاک عفیفانه نمایشگاه قرآن
اسماعیلی با تاکید بر اینکه ۱۵ درصد فاصله با بازار در بخش پوشاک عفیفانه نمایشگاه قرآن شاهدیم، گفت: هدف ما تسهیل دسترسی آسان مردم به البسه مورد نیازشان در حوزه پوشاک عفیفانه بوده است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از بخش پوشاک عفیفانه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: یکی از امتیازهایی که در سال گذشته نمایشگاه بین المللی قرآن شاهد بودیم ایجاد فضایی برای علاقه مندان به پوشاک عفیفانه بود.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب در سال گذشته گفت: همکاران ما امسال شبستان های مستقلی را برای این بخش در نظر گرفته اند و بالای ۲۶۰ غرفه ملزومات عفاف و حجاب دائر شده است. اغلب تولید کنندگانی هستند که سالها در این حوزه فعال بودند و محصولات خوبی را ارائه کردند.

اسماعیلی ادامه داد: شخصاً پیگیر بودم تا بازدید مستقلی داشته باشم و از نزدیک شرایط را بسنجم. سیاستی که امسال به کار بستیم و بخش عفاف و حجاب را از فضای عمومی نمایشگاه جدا کردیم آیا مورد رضایت غرفه داران و خریداران بوده یا نه که الحمدالله ابراز رضایت می کنند.

تسهیل دسترسی آسان مردم به البسه مورد نیاز در حوزه پوشاک عفیفانه

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هدف ما تسهیل دسترسی آسان مردم به البسه مورد نیازشان در حوزه پوشاک عفیفانه بوده است. نمایشگاه قرآن فرصت خوبی در این زمینه است. از آنجایی که صدها هزار نفربازدید میکنند و این امکان هم فراهم است تا خرید های مناسبی داشته باشند امیدواریم برای سالهای آینده این تجربه را گسترش دهیم.

وی در پاسخی به پرسش خبرنگاری مبنی بر فروش انواع ملزومات حجاب با قیمت نجومی در فضای نمایشگاه قرآن گفت: برای انواع سلیقه ها و اقتصادها محصولاتی دیده شده است. این امر اشکالی ندارد. ممکن است کسی دوست داشته باشد جنس قیمت بالا خرید کند. اما فروش ملزومات عفیفانه در نمایشگاه قرآن نسبت به سطح عمومی بازار شرایط بهتری را برای خریداران فراهم کرده است.

اسماعیلی ادامه داد: نسبت به قیمت های بازار ۱۵ درصد فاصله را شاهدیم. امیدواریم همه فروشندگان رعایت ضوابط فروش را کرده باشند درغیر این صورت همکاران ما در اتحادیه و ناظرین رسیدگی خواهند کرد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۸۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر