۲۰ فروردین ۱۴۰۲
مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌و گو با ستادخبری نمایشگاه قرآن:

بانوان ایرانی سبک زندگی اسلامی و ایرانی را بازتعریف کنند

بانوان ایرانی سبک زندگی اسلامی و ایرانی را بازتعریف کنند
مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور بانوان فعال قرآنی در سطح بین المللی گفت: بانوان ایران هم در موضوعات قرآنی پیشرفت کرده‌اند و توانستند در راستای انس با قرآن و بهره گیری از مفاهیم قرآن، سبک زندگی اسلامی و ایرانی را باز تعریف کنند.

مینو اصلانی مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: برپایی نشست‌های علمی و محافل قرآنی تاثیر بسزایی در ایجاد وحدت امت اسلامی دارد و می تواند حرکت آفرین و شور آفرین باشد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی باعث گسترش معنویت افزایی در جامعه می شود، ادامه داد: این محافل و فعالیت‌هایی که با حضور قاریان داخلی و خارجی برگزار می‌شود و نشست‌های قرآنی تاثیرات خیلی خوبی در سطح جهان خواهد داشت.

اصلانی با اشاره به حضور بانوان فعال قرآنی در سطح بین المللی گفت: بانوان ایران هم در موضوعات قرآنی پیشرفت کرده‌اند و توانستند در راستای انس با قرآن و بهره گیری از مفاهیم قرآن، سبک زندگی اسلامی و ایرانی را باز تعریف کنند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۸۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر