۲۰ فروردین ۱۴۰۲
در بخش نهادهای حوزوی سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن:

هویت شناسی و اهمیت نقش مادری در تربیت نسل بررسی می‌شود/ برگزاری سه نشست تخصصی

هویت شناسی و اهمیت نقش مادری در تربیت نسل بررسی می‌شود
شست‌های تخصصی ویژه ماه مبارک رمضان در نهمین روز از برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش نهادهای حوزوی امروز یکشنبه بیستم فروردین ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن؛ نشست‌های تخصصی ویژه ماه مبارک رمضان در نهمین روز از برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش نهادهای حوزوی امروز یکشنبه بیستم فروردین ماه برگزار می شود. کارگاه تخصصی هویت شناسی و اهمیت نقش مادری در تربیت نسل و بهداشت معنوی جامعه با حضور فاطمه واسعی از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰در نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

سخنرانی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه حجت الاسلام برته با موضوع فضای مجازی از اقتصاد توجه تا سرقت انسان از ساعت 19 الی 20 به صورت زنده پخش خواهد شد.

همچنین بررسی الگوی فعالیت رسانه‌ای زن تراز انقلاب اسلامی با حضور طیبه سادات هاشمی نیز از ساعت ۲۰ تا ۲۱ در نمایشگاه قرآن آخرین نشست بخش نهادهای حوزوی امروز بیستم فروردین ماه خواهد بود. این نشست‌ها همراه با اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه روزانه قرآنی (ویژه حاضران در نمایشگاه قرآن) برپا خواهد شد.

بخش نهادهای حوزوی در شبستان مصلی امام خمینی(ره)، ستون ۴۶، ابتدای راه‌روی نهادهای حوزوی واقع شده است.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۸۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر