۲۱ فروردین ۱۴۰۲

جدیدترین آثار مکتوب و دیجیتال پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی می‌شود

جدیدترین آثار مکتوب و دیجیتال پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی می‌شود
امروز دوشنبه ۲۱ فروردین از ساعت: ۲۰:۳۰، مراسم رونمایی از جدیدترین آثار مکتوب و دیجیتال پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نمایشگاه برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، امروز دوشنبه ۲۱ فروردین از ساعت: ۲۰:۳۰، مراسم رونمایی از جدیدترین آثار مکتوب و دیجیتال پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نمایشگاه برگزار می شود.

این مراسم با حضور دکتر محمدجواد هراتی، قائم مقام وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در امور علوم انسانی و رئیس مرکز توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن و علوم انسانی کشور، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم، رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و حجت الاسلام والمسلمین حسین الهی نژاد، معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

این برنامه در مصلی امام خمینی(ره)، شبستان اصلی، بخش نهادهای حوزوی، غرفه پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/


تعداد بازدید : ۱۲۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر