۲۱ فروردین ۱۴۰۲

کشف استعدادهای قرآنی کودکان در نمایشگاه قرآن کریم

کشف استعدادهای قرآنی کودکان در نمایشگاه قرآن کریم
موسسه دارالقرآن‌ خانه کارگر در بخش موسسات قرآنی به دنبال کشف استعدادهای قرآنی در رشته حفظ است، از این رو ‌خانواده‌های قرآنی علاقمند می‌توانند کودکان بین ۱ تا ۵ سال خود را به این موسسه معرفی تا تست‌ها اولیه از آنها اخذ شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، مهری قنبری مسئول غرفه دارالقرآن‌ خانه کارگر در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم، در مورد فعالیت قرآنی این موسسه در نمایشگاه گفت: در این دوره از نمایشگاه ما به دنبال تست استعدادیابی کودکان یک تا پنج سال در رشته حفظ قرآن کریم هستیم. در این غرفه تست‌های اولیه حفظ قرآن گرفته می‌شود و‌ سطح افراد را مشخص می‌کند.

قنبری یادآور شد: پس از تست استعدادیابی و سطح‌بندی کارشناسان ما آموزش تلفنی و‌ مجازی را آغاز می‌کنند. پس از آن هر سه ماه یکبار از قرآن‌آموزان آزمون گرفته خواهد شد و ‌متناسب با نمرات مدرک نیز ارائه می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این دوره‌های تخصصی نیز ما دوره‌های عمومی را هم برای دانشجویان، شاغلین و خانواده‌های پرجمعیت باتوجه به سطح توانایی افراد برگزار می‌کنیم.

قنبری بیان کرد: کسانی که در دوره تخصصی حضور پیدا می‌کنند مبلغ ناچیزی پرداخت می‌کنند که پس از موفقیت در آزمون این مبلغ به متقاضیان عودت داده می‌شود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۹۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر