۲۱ فروردین ۱۴۰۲
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

بخش مشاوران نمایشگاه قرآن گره‌گشا بسیاری از مشکلات است

بخش مشاوران نمایشگاه قرآن گره‌گشا بسیاری از مشکلات است
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم گفت: حوزه مشاوران نمایشگاه می‌تواند گره‌های زیادی را باز کند از این رو مدیران حوزه‌های تربیتی باید شرایطی را فراهم کنند تا سال آینده در حوزه مشاوران شاهد کارشناسان بیشتر برای ارائه خدمات‌ باشیم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، حجت‌الاسلام مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن در مورد بخش حوزوی نمایشگاه به ویژه استفاده از ظرفیت بانوان به عنوان مشاوره گفت: از جمله مسائلی که در نمایشگاه مهم است موضوع مشاوره‌ در‌ حوزه‌های مختلف است که به لطف خدا امسال شرایط خوبی برای حضور بانوان حوزوی در امر‌ مشاوره فراهم کردیم.

وی ادامه داد: حضور مشاوران زن در نمایشگاه بسیار مهم است زیرا بانوان در ارتباط با مشاوران خانم راحت‌تر هستند و طبیعی است که به لحاظ هم جنس بودن سریع‌تر ارتباط برقرار می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: حوزه مشاوران نمایشگاه می‌تواند گره‌های زیادی را باز کند از این رو مدیران حوزه‌های تربیتی باید شرایطی را فراهم کنند تا سال آینده در حوزه مشاوران شاهد کارشناسان بیشتر برای ارائه خدمات‌ باشیم.

وی در پایان در مورد نمایشگاه قرآن امسال نیز اظهار نظر کرد و گفت: در نمایشگاه قرآن امسال فعالیت‌های قرآنی نسبت به سال گذشته اتفاقات ویژه‌ای را رقم زده و‌ شاهد نوآوری و شکوفایی در برخی از بخش‌ها هستیم اما به نظر می‌رسد باید شرایطی فراهم شود که از تمام سنین و‌ سلایق در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۳۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر