۲۱ فروردین ۱۴۰۲

برنامه‌های 4 نهاد بنیاد تعلیم و تربیت برهان در نمایشگاه قرآن

برنامه‌های 4 نهاد بنیاد تعلیم و تربیت برهان در نمایشگاه قرآن
مسئول غرفه بنیاد تعلیم و تربیت برهان گفت: مؤسسه ما یک تشکل عالم‌المنفعة است که از سال ۹۳ شروع به فعالیت کرده است و هدفش بررسی مسائل کلان تعلیم و تربیت کشور بوده تا به سمت بهبود آن حرکت کند. به تعبیری مؤسسه ما نهادی میانی بین حاکمیت و مردم است و فعالیت‌های خود را ناظر به این دو طیف انجام می‌دهد.

علیرضا هاشمی‌فر، مسئول غرفه بنیاد تعلیم و تربیت برهان، در گفت‌وگو با ستاد خبری سی‌امین دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: مؤسسه ما یک تشکل عالم‌المنفعة است که از سال ۹۳ شروع به فعالیت کرده است و هدفش بررسی مسائل کلان تعلیم و تربیت کشور بوده تا به سمت بهبود آن حرکت کند. به تعبیری مؤسسه ما نهادی میانی بین حاکمیت و مردم است و فعالیت‌های خود را ناظر به این دو طیف انجام می‌دهد.

وی افزود: پنج نهاد زیر مجموعه ما فعال هستند که اولین آن اندیشکده است که ناظر به وزارت آموزش و پرورش است. دومین آن نهاد خانه نوآوری تعلیم و تربیت است که بستری است برای افراد دغدغه‌مند اعم از استاد، دانشجو، معلم و... تا بتوانند در حوزه تعلیم و تربیت در بخش عملی و تئوری دست به فعالیت بزنند.

هاشمی فر ادامه داد: سومین نهاد، رویدادهای چهار سود است که در آن افراد خلاق و نوآور در حوزه بومی شناسایی می‌شوند و در همایش دعوت خواهند شد تا بدین شکل ضمن معرفی و عرضه ایده‌های خود بستری برای انتقال و دریافت نوآوری ها را تجربه کنند.

وی ادامه داد: چهارمین نهاد ایده تعلیم و تربیت رویش است. این نهاد الگو مدرسه داری بومی است که تا الآن ما با ۹ مدرسه دولتی ارتباط گرفتیم تا این الگو را پیاده سازی کنند. جلسات ما با مدیران و معلمان است تا آن ها بتوانند از این طریق آن الگو را اجرا کنند. آخرین نهاد هم جایزه معلم است تا با شناسایی معلمان برتر کشور از آنان تقدیر و تشکر شود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا است و زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از لیالی قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۰۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر