۲۱ فروردین ۱۴۰۲

«قرآن استور»؛ فروشگاه آنلاین محصولات قرآنی و مذهبی با ۸ سال قدمت/ ارائه ترجمه قرآن به ۵ زبان

«قرآن استور»؛ فروشگاه آنلاین محصولات قرآنی و مذهبی با ۸ سال قدمت
مسئول غرفه «قرآن استور» گفت: متن قرآن با ترجمه و بدون ترجمه، ترجمه قرآن به ۵ زبان، صوت قرآن، مفاتیح، ادعیه و... از محتویات این برنامه قرآنی است. قرآن استور از اولین اپلیکیشن های قرآنی در فضای مجازی است که ۸ سال است به شکل مداوم درحال فعالیت است.

حسینی طباطبایی، مسئول غرفه «قرآن استور» در گفت‌وگو با ستاد خبری سی‌امین دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: این غرفه برای شهر تبریز آذربایجان شرقی است. قرآن استور اپلیکیشنی با محتویات قرآنی است که با جست‌وجوی راحت درگوگل قابل نصب است.

وی افزود: متن قرآن با ترجمه و بدون ترجمه، ترجمه قرآن به ۵ زبان، صوت قرآن، مفاتیح، ادعیه و... از محتویات این برنامه قرآنی است. قرآن استور از اولین اپلیکیشن های قرآنی در فضای مجازی است که ۸ سال است به شکل مداوم درحال فعالیت است و به مرور به روزرسانی می‌شود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا است و زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از لیالی قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۶۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر