۲۲ فروردین ۱۴۰۲

شکوه جمعیت در دهمین شب از برپایی نمایشگاه قرآن

شکوه جمعیت در دهمین شب از برپایی نمایشگاه قرآن
شبستان و صحن مصلی امام خمینی(ره) که این روزها میزبان قرآنیان و قرآن دوستان مردم شهر تهران است، شلوغ ترین شب خود را تا کنون به ثبت رساند.
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه بین المللی قرآن، شبستان و صحن مصلی امام خمینی(ره) که این روزها میزبان قرآنیان و قرآن دوستان مردم شهر تهران است، شلوغ ترین شب خود را تا کنون به ثبت رساند.
بر همین اساس با گذشت ده شب از برپایی مهمترین رویداد قرآنی کشور نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امشب دوشنبه 21 فروردین ماه مصلی امام خمینی(ره)جمعیت بینظیری و حضور باشکوهی از قرآنیان را به خود دید.
مردم دسته دسته در بخش های مختلف نمایشگاه حضور پیدا میکردند و بخش اعظمی از خانواده ها در حیاط و بخش بیرونی مصلی افطار کرده و از فضای معنوی این نمایشگاه بهره بردند. 
همچنین بعد از اذان مغرب و عشا ظرفیت های پارکینگ مصلی به دلیل ازدحام  جمعیت تکمیل شد.
شب شلوغی که با حضور مردم و مسئولین پر از شور و اشتیاق به فعالیتهای قرآنی بخشید. از همین رو افراد و شخصیتهای برجسته ای مهمان نمایشگاه سی ام بودند. 
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حاج ابوالقاسم مشاور رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت،حجت الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت، آیت الله تحریری رییس جوزه علمیه مروی، رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش،علیرضا دبیر کشتی گیر سابق و رییس فدراسیون کشتی و جمعی از بزرگان و شخصیت های فرهنگی و سیاسی دیگر نیز مهمان دهمین شب از برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن بودند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۴۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر