۲۲ فروردین ۱۴۰۲
غلامرضا منتظری نماینده مجلس در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

سی‌امین نمایشگاه قرآن از منظر کمی و کیفی رشد معناداری داشته است

سی‌امین نمایشگاه قرآن از منظر کمی و کیفی رشد معناداری داشته است
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم شاهد رشد کمی و کیفی محسوس و معناداری نسبت به دوره‌های گذشته هستیم، گفت: گسترش تنوع و جذابیت و همچنین نقش پررنگ نهادهای مردمی خودجوش فرهنگی در این دوره از نمایشگاه باعث رشد معنادار نمایشگاه این دوره شده است.

غلامرضا منتظری نماینده مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن در مورد نمایشگاه این دوره و تفاوت‌های آن نسبت به سال گذشته گفت: نمایشگاه این دوره هم به جهت کمیت و هم کیفیت نسبت به سال گذشته رشد محسوس و معناداری را داشته است، گسترش تنوع و جذابیت در وهله اول تفاوت این دوره با ادوار گذشته است.

وی ادامه داد: روان‌شناسان معتقدند که بین کشش و کوشش رابطه عمیقی وجود دارد، به عبارتی دیگر وقتی یک کار فرهنگی و هنری کشش داشته باشد مخاطب برای دیدن آن آثار وقت گذاشته و از آن بهره می‌برد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش عفاف و حجاب نمایشگاه سی‌ام گفت: بدون برخورد شعاری در این بخش شاهد موضوعات محتوایی در کنار عرضه کالاهای پوشاک مورد نیاز جامعه هستیم، بسیاری از مردم اعتراض دارند که هزینه‌های پوشاک‌های باحجاب به ویژه چادر بسیار سنگین است که خوشبختانه در این بخش قیمت‌های متناسب و کالاهای مرغوبی عرصه شده است و از این رو خانواده‌های متوسط نیز می‌توانند نیازهای خود را در این بخش تامین کنند.

منتظری با بیان اینکه سبقه مردمی بودن نمایشگاه نیز در برپایی باشکوه‌تر آن در این دوره بسیار مهم بوده است، خاطرنشان کرد: به هرنسبت که ما سهم و نقش نهادهای خودجوش فرهنگی را پر رنگ‌تر کنیم قطعا شاهد رشد و بالندگی بیشتر در نمایشگاه خواهیم بود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۴۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر