۲۲ فروردین ۱۴۰۲
نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

نمایشگاه قرآن امسال رونق بیشتری نسبت به سالهای قبل دارد

نمایشگاه قرآن امسال رونق بیشتری نسبت به سالهای قبل دارد
نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه قران کریم گفت: نمایشگاه قرآن امسال به نسبت سال‌های گذشته از رونق بیشتر برخوردار بوده و این به موجب بخش‌های جذاب این دوره بوده است.

حجت‌االسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم، در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن در مورد روابط بین ایران و عربستان در مورد فراهم کردن شرایط مناسب برای حجاج نیز گفت: امیدواریم باتوجه به روابط خوبی که بین ایران و عربستان به وجود آمده است برخورد با زائران ما نیز شکل بهتری به خود بگیرد و ما به زائران ایرانی خدمتگذاری و عربستان نیز زمینه خدمتگذاری را فراهم کند.

وی در مورد روز قدس و برنامه‌های بعثه برای ایجاد وحدت بین مسلمین در این روز نیز خاطرنشان کرد: بعثه مقام رهبری هم از ناحیه کمیته اربعین که فعاالیت‌های اربعینی دارد امروز کنگره صهیونیسم را برپا کرد که با حضور جمعی از فرهیختگان برگزار شد، همچنین در ایام حج هم یکی از گردهمایی ما در مورد قدس است، اساساً قدس و بیت المقدس از خاطره و ذهن مسلمانان بیرون نخواهد شد و با حرکتی که صهیونیست‌ها انجام دادند هرچه سریع‌تر از فلسطین بیرون رفته و پرچم اسلام در آنجا به اهتزاز در خواهد آمد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت در مورد فضیلت شب‌های احیا و رازهای نهفته در این شب گفت: از معصومین در مورد شب‌های قدر سوال می‌شد و آنها نیز معقتد بودند که قدر یک شب خاص نیست بلکه فضیلت هر سه شب توصیه شده است چون اگر یک شب را تنها مدنظر قرار دهیم شاید آن تاثیر را نداشته باشد و وقتی انسان کاری یکبار انجام می ‌دهد قطعا تاثیر آن کم است وقتی تکرار می‌شود سازنده خواهد بود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۸۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر