۲۲ فروردین ۱۴۰۲
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در نمایشگاه قرآن:

شبکه فعالیت‌های قرآنی مسجدمحور باید شکل بگیرد

شبکه فعالیت‌های قرآنی مسجدمحور باید شکل بگیرد
حجت‌الاسلام حاج‌ابوالقاسم با بیان اینکه مساجد به عنوان پایگاه تربیت دینی نسل ‌آینده باید قرارگاه فعالیت‌های قرآنی باشند، گفت: علاوه بر این باید شبکه فعالیت‌های قرآنی مسجدمحور شکل بگیرد و جریان‌سازی کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در بخش نهادها و موسسات سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره ضرورت تبدیل هر مسجد به یک پایگاه قرآنی به عنوان مطالبه مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مساجد به عنوان خانه های خدا روی زمین پایگاه تربیت دینی نسل جوان و آینده ساز محسوب می شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: اگر مسجد را که مهمترین مرکز تربیت دینی است از قرآن خالی کنیم دیگر جایی برای فعالیت های قرآنی اثرگذار باقی نمی ماند.

وی تأکید کرد: مساجد باید قرارگاه فعالیت های قرآنی باشند و همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند هر مسجد تبدیل به یک پایگاه قرآنی شود.

این حافظ و داور بین المللی قرآن کریم در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این باید شبکه فعالیت های قرآنی مسجدمحور شکل بگیرد و جریان‌سازی کند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۳۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر