۲۲ فروردین ۱۴۰۲

بازدید وزیر ارشاد از غرفه دانشگاه الزهرا (س) در بخش بانوان و دختران نمایشگاه قرآن

بازدید وزیر ارشاد از غرفه دانشگاه الزهرا (س) در بخش بانوان و دختران نمایشگاه قرآن
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مصلی امام خمینی (ره) محل برپایی سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از غرفه دانشگاه الزهرا در بخش بانوان و دختران این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش ستادخبری نمایشگاه قرآن، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مصلی امام خمینی (ره) محل برپایی سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از غرفه دانشگاه الزهرا در بخش بانوان و دختران این نمایشگاه بازدید کرد.

اسماعیلی در این بازدید از پایان نامه‌های دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) با موضوع زنان، خانواده و سبک زندگی قرآنی بازدید کرد و در ادامه گزارشی از اقدامات این دانشگاه در این زمینه ارائه شد.

رسانه جدید

همچنین در این بازدید، پایگاه جامع اطلاعاتی زنان و خانواده که به تازگی از سوی پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا(س) رونمایی شده است، معرفی و توضیحاتی در خصوص این طرح ارائه شد.

در این غرفه تعدادی پایان‌نامه‌های دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) با موضوع زنان، خانواده و سبک زندگی قرآنی به نمایش گذاشته شده است. همچنین کتاب‌هایی که توسط انتشارات دانشگاه الزهرا(س) در موضوع فوق به چاپ رسیده است قابل مشاهده است.

علاوه بر این بروشور و فیلم هایی از پایگاه جامع اطلاعاتی زنان و خانواده که به تازگی از سوی پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا(س) رونمایی شده است در دسترس عموم علاقه مندان جهت آشنایی با این پایگاه قرار گرفته است.

رسانه جدید

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۱۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر