۲۲ فروردین ۱۴۰۲
عضو تیم ملی پاراتکواندو در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

انس و انرژی با قرآن و معنویات در روند تمرینی و ورزشی بسیار اهمیت دارد/نمایشگاه بخشهای خوبی ارائه داده است

انس و انرژی با قرآن و معنویات در روند تمرینی و ورزشی بسیار اهمیت دارد
عضو تیم ملی پاراتکواندو جمهوری اسلامی ایران گفت: توفیق داشتم از نمایشگاه بین المللی قرآن بازدید کنم خیلی خوشحال هستم که فضا و بخش های خیلی خوبی را شاهد بودم که باعث آگاهی و شناخت بیشتر در جامعه می شود امیدوارم که هر سال با پیشرفت بسیار بیشتر ازسالیان گذشته این رویدادهای معنوی ادامه دار باشد.

سعید صادقیان پور عضو تیم ملی پاراتکواندو جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و با حضور در شبستان اصلی مصلی ضمن بازدید از فعالیتهای قرآنی گفت: توفیق داشتم از نمایشگاه بین المللی قرآن بازدید کنم خیلی خوشحال هستم که فضا و بخش های خیلی خوبی را شاهد بودم که باعث آگاهی و شناخت بیشتر در جامعه می شود امیدوارم که هر سال با پیشرفت بسیار بیشتر ازسالیان گذشته این رویدادهای معنوی ادامه دار باشد.

عضو تیم ملی پاراتکواندو جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ما در اردوها تیم ملی خود برنامه های فرهنگی داریم . این فعالیتها بر روحیه قرآنی ورزشکاران تاثیر گذار است. انس و انرژی که با این کار می‌گیریم در روند تمرینی و روند ورزشی ما بسیار مثبت است.

وی ادامه داد: در این چند سال فعالیت های فرهنگی و قرآنی در اردوهای تیم ملی انجام شده و هر لحظه در بین ورزشکاران بهتر میشود . بر روی کسانی که می آیند سمت ورزش هم تاثیر مثبتی دارد.

عضو تیم ملی و قهرمان پاراتکواندو با اعلام افتخارات خود گفت: در حال حاضر طلا ، نقره و برنز قهرمانی جهان را دارم و تا کنون 5 طلای قهرمان آسیا را دارم.

صادقیان پور ادامه داد: فعالیت هایی برای نسل جوان که با انرژی هستند می تواند کمک کننده باشد و آنها را با فرهنگ قرآنی آشنا کند. برخی از برنامه های نمایشگاه قرآن باید به صورت مجازی برگزار می شود تا آگاهی و شناخت در فضای مجازی برای نسلی که بیشتر وقت خود را در این فضا سپری میکنند بیشتر شود. جذب جوانان به معنویت و قرآن باید مورد اهمیت واقع شود. کسی که راه دین و قرآن را در پیش بگیرد زندگی و آینده خوبی را در انتظار خواهد داشت و در تمام زمینه ها موفق خواهد بود. این نمایشگاه برگزار شد و امیدوارم به صورت مجازی هم برگزار شود که جوانها که بیشتر در صفحات مجازی هستند بیشتر جذب این نمایشگاه شوند.

وی در پایان گفت:اطلاع رسانی باید بیشتر شود . خیلی‌ها نمی‌دانند که نمایشگاه قرآنی در حال برگزاری است وگرنه استقبال گسترده تری از فضای معنوی نمایشگاه خواهند داشت.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۷۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر