۱۴ اسفند ۱۴۰۲

بجنورد، میزبان چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم می شود

بجنورد، میزبان چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم می شود
در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم از 21 تا 27 اسفندماه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد دایر می شود.
به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از رییس ستاد نمایشگاه؛ «تقی صادقی» رییس ستاد برگزاری روز شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی این نمایشگاه اظهارکرد: با توجه به برگزاری مطلوب مسابقات ملی قرآن کریم به میزبانی اوقاف خراسان شمالی و بالا رفتن انتظارات از فعالیت های فرهنگی و قرآنی، امسال بنا داریم نمایشگاه قرآن را متفاوت تر و باشکوه تر از قبل برگزار کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه هویت سازی زمان می برد، افزود: با تکرار رویدادهای باشکوه و نشان دادن ظرفیت های فرهنگی، هنری و قرآنی، می توان خراسان شمالی را به عنوان دارالقرآن معرفی کرد.
وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص نمایشگاه امسال و تلاش برای کیفی سازی برنامه ها، تصریح کرد: در این دوره صرفا بحث فروش کتب قرآنی مطرح نیست و بخش های مختلفی از جمله کودک و نوجوان، محافل قرآنی، نشست های تخصصی قرآنی و محافل جزءخوانی مدنظر قرار گرفته است.  
صادقی خطاب به حاضران در جلسه با بیان اینکه فعالیت در برپایی نمایشگاه قرآن کریم را نباید صرفا کار اداری تلقی کرد، افزود: هر کاری که با قصد قربت الی الله انجام شود، برکات ویژه ای به همراه دارد.
رضا رضایی، دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی هم با بیان اینکه این نمایشگاه از 21 تا 27 اسفندماه در مصلی امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده است، اظهارکرد: نمایشگاه امسال با شعار «می خوانمت» در قالب غرفه های فروش کتب دینی و قرآنی، محافل انس با قرآن، ارائه خدمات قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی، کرسی های تلاوت و نشست های تخصصی و هنرهای قرآنی برنامه ریزی شده است.
وی مهمترین دغدغه در نمایشگاه قرآن کریم امسال را ارائه محتوای غنی فرهنگی، هنری و تبلیغی اثرگذار به ویژه برای قشر کودک و نوجوان اعلام کرد.
این نشست با ارائه گزارش فعالیت های کمیته های زیرمجموعه نمایشگاه قرآن کریم ادامه یافت.
تعداد بازدید : ۱۷۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر