۱۶ اسفند ۱۴۰۲

رو نمایی از پوستر پانزدهمین نمایشگاه قرآن در شورای توسعه فرهنگ قرآن بیرجند

رو نمایی از پوستر پانزدهمین نمایشگاه قرآن در شورای توسعه فرهنگ قرآن بیرجند
جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآن با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی؛ نماینده معزز ولی فقیه در استان، علی فرخنده؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین استانی در محل دفتر امام جمعه بیرجند برگزار شد. و از پوستر پانزدهمین نمایشگاه قرآن کتاب زندگی رو نمایی شد.
به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی ایران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، در این جلسه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این اداره کل در راستای توسعه فرهنگ قرآن پرداخت و در ادامه مراسم از پوستر پانزدهمین نمایشگاه قرآن با شعار محوری "می خوانمت " رو نمایی شد.

 

این نمایشگاه قرار است از 20 تا 26 اسفند ماه در حسینیه جماران برگزار گردد.

 

در ادامه این جلسه، سایر اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآن به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی در استان پرداختند.
تعداد بازدید : ۱۸۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر