۲۱ اسفند ۱۴۰۲

آغاز به کار نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با پیام آیت الله مظاهری + فیلم

آغاز به کار نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با پیام آیت الله مظاهری + فیلم
نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با پیام آیت الله مظاهری از مراجع عظام تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله مظاهری از مراجع عظام تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیام خود با بیان اینکه قرآن کریم، کتاب جامع و جاودانۀ الهی است که فلسفۀ اصلی نزول آن از سوی خداوند متعال، هدایتِ مردم و جدا کردن حق از باطل است، گفت: همۀ فعالیّت‌های مبارکی که در حولِ محور قرآن کریم شکل می‌گیرد و از آن جمله، نمایشگاه قرآن و عترت، باید در همین طریقِ نورانی، طیِّ مسیر نماید و جهت‌گیری اصلی همۀ برنامه‌های آن، روشنگری و هدایت و نیز جدا کردن حق از باطل باشد.

آیت الله مظاهری افزود: بی‌تردید این «روشنگری» از طریق انتقال مفاهیم و پیام‌های متعالی قرآن مجید و کاربردی‌سازی آن نسبت به مسائل و مشکلات انسان معاصر و دنیای کنونی و تلاش و مجاهدت برای عملی ساختن این پیام‌ها انجام می‌پذیرد.

تعداد بازدید : ۱۹۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر