۲۳ اسفند ۱۴۰۲
در چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی به نمایش گذاشته شد؛

قرآن کتابت شده خوشنویسان خراسان شمالی

قرآن کتابت شده خوشنویسان خراسان شمالی
قرآن کتابت شده خوشنویسان خراسان شمالی در چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم به نمایش گذاشته شده است.

 به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی ایران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی؛ «براتعلی مدحت» عضو انجمن خوشنویسان ایران که سال هاست در این عرصه فعالیت می‌کند و به امر آموزش خوشنویسی می پردازد، به قرآن کتابت شده خوشنویسان استان به همت 32 خوشنویس در سال 89 و به همت کانون شهید باهنر بجنورد اشاره کرد و گفت: ارائه این اثر معنوی در نخستین جشنواره سراسری کاتبان قرآن کریم سال 90 در لرستان همراه بود.

وی افزود: کتابت این قرآن به خط نستعلیق هفت ماه به طول انجامید.

نمایشگاه 2

این هنرمند خوشنویس و مسئول ستاد کتابت این اثر معنوی، از ارائه سه قرآن تحریری از شهرهای شیروان، گرمه و جاجرم در کنار قرآن کتابت شده به خط نستعلیق از بجنورد در این جشنواره سخن گفت و ادامه داد: این قرآن به عنوان اثر برگزیده در این رویداد ملی انتخاب شد.

وی اظهارامیداوری کرد: کتابت قرآن در استان با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان خوشنویس استان تداوم داشته باشد.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که شب گذشته در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان برپا شده است، تا بیست و هفتم ماه جاری در 2 نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 تا 13 و 19 تا 23 برای علاقه مندان دایر خواهد بود.

نمایشگاه 1

تعداد بازدید : ۲۰۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر