۲۹ اسفند ۱۴۰۲
با تقدیر از غرفه‌داران؛

پرونده چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم بسته شد

پرونده چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم بسته شد
پرونده چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی یک‌شنبه شب در هفتمین شب برگزاری نمایشگاه با تقدیر از مسئولان ۳۲ غرفه‌ بسته شد.

به گزارش ستادخبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی ایران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ به نقل از ستادخبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی در آخرین شب برگزاری نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی؛ "صادقی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام "سرشته" معاون فرهنگی و رسانه‌ای و "رضایی" دبیر اجرایی نمایشگاه با حضور در تمام غرفه‌ها و اهدای لوح تقدیر و هدیه معنوی، از فعالیت مسئولان غرفه‌ها تجلیل کردند.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که از بیست و یکم ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان دایر بود، ۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی را به نمایش گذاشته بود.

در این نمایشگاه، ۱۷ ناشر از میان ناشران استان و هفت ناشر کشوری و همچنین ۱۱ غرفه از این نمایشگاه به عرضه انواع لباس های اسلامی و ایرانی اختصاص داشت.

برپایی کرسی های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح، اجرای قصه های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی و ارائه طرح های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره های مذهبی و پاسخگویی به سئوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه های هنری از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده در نمایشگاه بود.

تعداد بازدید : ۲۹۰
گزارش تصویری خبر :
Loading

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر