۶ فروردین ۱۴۰۳
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

تعداد کشورهای خارجی شرکت کننده در نمایشگاه قرآن رشد قابل توجهی داشته است

تعداد کشورهای خارجی شرکت کننده در نمایشگاه قرآن رشد قابل توجهی داشته است
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همزمان با ششمین شب از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

 به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، حجت الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همزمان با ششمین شب از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ساعتی پس از افطار در‌ سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم حضور یافت و‌ از نزدیک بخش‌های مختلف بخش بین الملل نمایشگاه بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور را در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری همراهی می‌کرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنانی کوتاه به ستاد رسانه نمایشگاه گفت: تعداد موسساتی که از کشورهای مختلف در نمایشگاه قرآن حاضر هستند رشد قابل توجهی داشته است. آثار هنرمندان خارجی نیز از کیفیت خوبی برخوردار است.

وی افزود: امسال هم در حوزه کارهای هنری کارهای خوبی به نمایشگاه رسیده و هم در بخش نشر و کتاب. امیدواریم در سال‌های آینده نیز این روند صعودی باشد.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۱۵۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر