۸ فروردین ۱۴۰۳

مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور به روز شنبه افتاد

مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور به روز شنبه افتاد
دبیر انجمن خادمان قرآن کریم اعلام کرد که مراسم تجلیل از خادمان قرآن با حضور رئیس جمهور روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. سرابی ادامه داد: بنا به اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خادمان قرآن حضور دارند. امسال بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود، که هدف از آن تقویت جریان قرآنی کشور با تقدیر از فعالان ممتاز در عرصه‌های قرآنی از جمله هنرمندان هنرهای قرآنی، خوشنویسان، کاتبان قرآن، سینماگران قرآنی، پژوهشگران، مترجمان، اساتید حفظ، قرائت، تعلیم و تربیت قرآن و مدیران قرآنی است. ما با تجلیل از خادمان قرآنی مشوق دیگر فعالان قرآنی برای استمرار و توسعه فعالیت‌هایشان خواهیم بود. دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در پاسخ به این سوال که چه تعداد از خادمان تجلیل شده از فعالین داخلی و چه تعداد از فعالین خارجی هستند؟ توضیح داد: در طول دوره‌های گذشته فعالین قرآنی از خارج از کشور داشتیم، که در این دوره خادم از اتباع غیر ایرانی نداریم. برنامه‌ریزی کردیم که در دوره‌های آینده خادمانی را از دیگر کشورهای اسلامی داشته باشیم.
تعداد بازدید : ۱۳۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر