۸ فروردین ۱۴۰۳

ثبت یکی از شلوغ‌ترین شب‌های نمایشگاه بین المللی قرآن

ثبت یکی از شلوغ‌ترین شب‌های نمایشگاه بین المللی قرآن
به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، مصلی امام خمینی (ره) که این روز‌ها میزبان قرآنیان و قرآن دوستان شهر تهران است، یکی از شلوغ‌ترین شب‌های خود را به ثبت رساند.

 به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، مصلی امام خمینی (ره) که این روز‌ها میزبان قرآنیان و قرآن دوستان شهر تهران است، یکی از شلوغ‌ترین شب‌های خود را به ثبت رساند. با گذشت هشت شب از برپایی مهمترین رویداد قرآنی کشور نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امشب چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه مصلی امام خمینی (ره) جمعیت کم‌نظیر و حضور باشکوهی از قرآنیان را به خود دید. مردم دسته دسته در بخش‌های مختلف نمایشگاه حضور پیدا می‌کردند و بخش اعظمی از خانواده‌ها از فضای معنوی این نمایشگاه بهره بردند.

شب شلوغی که با حضور مردم و مسئولین پر از شور و اشتیاق به فعالیت‌های قرآنی بخشید. احمد مسجد جامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در هشتمین شب نمایشگاه بین المللی قرآن بودند. همچنین غرفه همدم که زیرمجموعه بخش تبیان است، مراسم عقد یک زوج را که در همین اپلیکیشن آشنا شده بودند را برگزار کردند.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۲۴۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر