۹ فروردین ۱۴۰۳

وزیر ارشاد: برای مجموعه کتاب «سر دلبران» تبلیغات رسانه‌ای صورت می‌گیرد

وزیر ارشاد: برای مجموعه کتاب «سر دلبران» تبلیغات رسانه‌ای صورت می‌گیرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دوستانمان در مؤسسه ایران و مجموعه‌های رسانه‌ای دیگرمان در حال انجام تبلیغات برای مجموعه کتاب «سرّ دلبران؛ اهل بیت در آثار ادیان مسیحی» هستند.

مراسم رونمایی از مجموعه کتاب «سرّ دلبران؛ اهل بیت در آثار ادیان مسیحی» شب گذشته در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حاضران این مراسم بود. اسماعیلی درباره تبلیغات و جذب مخاطب برای کتاب سر دلبران توضیح داد: دوستانمان در مؤسسه ایران و مجموعه‌های رسانه‌ای دیگرمان در حال انجام تبلیغات برای این مجموعه کتاب هستند.

وزیر ارشاد تأکید کرد: این مجموعه کتاب حتماً یک پیوست رسانه‌ای خوب می‌خواهد.

وی افزود: کار فاخری که ترجمه شده از زبان عربی به فارسی، به زبان انگلیسی هم ترجمه شود. این کار تا پایان سال جاری تا صد شماره در دستور کار است.

اسماعیلی دوباره تأکید کرد: همپای آن باید معرفی رسانه‌ای آن نیز انجام شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : ۱۷۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر