۱۴ فروردین ۱۴۰۳
مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن:

به فضای آرام‌تری نیاز داریم

به فضای آرام‌تری نیاز داریم
مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن گفت: امیدوارم در سال آینده بتوانیم بخش دانشگاه را در فضایی قرار دهیم که سروصداهای کم‌تری وجود داشته باشد.

 سعید رضایی مدیر بخش دانشگاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با اشاره به اینکه امسال در نمایشگاه قرآن سروصداهای بخش‌های اطراف باعث شد نتوانند به درستی و با کیفیت برنامه‌های خود را اجرا کنند، درخواست کرد: امیدوارم در سال آینده بتوانیم بخش دانشگاه را در فضایی قرار دهیم که سروصداهای کم‌تری وجود داشته باشد.

او درخواست کرد: سال آینده بخش دانشگاه را جایی قرار دهید که بتانیم با شایستگی برنامه‌هایمان را اجرا کنیم؛ چرا که این بخش محتوایی بوده و 7 تا از دستگاه‌های علمی کشور در آن فعالیت می‌کنند.

رضایی افزود: درخواست داریم بخش دانشگاهی از نهادهای دیگر مجزا شود. چرا که آکادمیک‌ترین بخش این نمایشگاه، بخش دانشگاهی است.

تعداد بازدید : ۱۱۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر