۱ بهمن ۱۴۰۲
علیرضا معاف تاکید کرد:

اجرای قوی نمایشگاه های قرآنی در استان ها

اجرای قوی نمایشگاه های قرآنی در استان ها
نشست برخط معاون قرآن و عترت، معاونین و مدیران کل، با مسئولین قرآنی ادارات کل استانی برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  این نشست که در روز چهارشنبه 27 دی ماه 1402 در محل سالن اجتماعات علامه طباطبایی معاونت قرآن و عترت انجام شد بیش از سه ساعت به طول انجامید.

علیرضا معاف معاون قرآن و عترت ضمن خیر مقدم به استان های بر خط به اهمیت جایگاه فعالیت های قرآنی استان ها به خصوص نمایشگاه های قرآنی اشاره کرد و بر اجرای قوی و پرقوت آن در استان ها تاکید نمود.

در ادامه مدیران کل ستادی معاونت به نحوه تعامل ادارات کل استانی و معاونت قرآن و عترت در پیشبرد اهداف قرآنی و نیز چگونگی برگزاری نمایشگاه های قرآنی، مطالبی را ارائه دادند.

آقایان مهدی عزیز زاده قائم مقام، حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع مدیرکل ارتباطات، ابراهیم کرمانی نژاد مدیرکل آموزش، حامد منیری مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج، حسین سلیمانی مدیر کل کمیسیون و منصور احمدی و آقایان یاسر ساجدی و حسین فدوی از معاونین ستاد و از مدیران قرآنی برخط استان های بوشهر، خوزستان، کرمانشاه، سمنان، اصفهان و سیستان و بلوچستان و به ارائه نظرا ت و دیدگاه های خود پرداختند. 

در ضمن بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری نمایشگاه های قرآن جمهوری اسلامی که به ریاست اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گزار شد، مقرر شده است که تمامی استان ها همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران، نمایشگاه های قرآنی مشابه برگزار کنند و در آن آخرین دستاوردهای قرآنی استان خود را به نمایش بگذارند.

جهت دریافت آلبوم اینجا کلیک کنید.
تعداد بازدید : ۲۲۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر