۱۶ بهمن ۱۴۰۲
همزمان با نمایشگاه بزرگ قرآنی بانکوک،

حضور معاون وزیر فرهنگ در برنامه های قرآنی و دینی و اجلاس غزه در تایلند

حضور معاون وزیر فرهنگ در برنامه های قرآنی و دینی و اجلاس غزه در تایلند
اولین نمایشگاه قرآنی جمهوری اسلامی ایران در تایلند با حضور علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت این معاونت در شهر بانکوک برگزار خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآن جمهوری اسلامی ایران به نقل از  روابط عمومی معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی قرآن  و در ادامه تفاهمات همایش رسالات الله که با حضور ده کشور در هفته های اخیر در تهران برگزار شد.
 
اولین نمایشگاه بزرگ قرآنی کشور تایلند با دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با مشارکت معاونت قرآن و عترت برگزار خواهد شد.
 
این نمایشگاه که در سالن اجتماعات مرکز المیراث برپا شده است در بخش های نمایش آثار هنری،صنایع دستی، نشر مکتوب و حوزه دیجیتال و نرم افزارهای قرآنی این روزها سفیر و مبلغ فرهنگ قرآنی-ایرانی جمهوری اسلامی ایران شده و مورد بازدید دانشگاهیان، مسئولین، مسلمانان و پیروان سایر ادیان قرار خواهد گرفت.

 

علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور میدانی جهت برگزاری مطلوب این نمایشگاه، قرار است با موسسات قرآنی و دینی این کشور بازدید و با فعالان و مدیران آن گفتگو نماید. معاف همچنین از مقبره شیخ احمد قمی بازدید و ادای احترام خواهد کرد.

 

ادامه سفر معاون قرآن و عترت با حضور در مرکز اسلامی تایلند و جلسه با مسئولان این مرکز، شرکت در نماز جمعه شهر بانکوک و سخنرانی در اجلاس غزه با حضور رئیس مجلس تایلندو همچنین شرکت و سخنرانی در مراسم جشن مبعث در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند همراه خواهد شد.

تعداد بازدید : ۱۹۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر