۲۳ اسفند ۱۴۰۲

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی گشایش یافت

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی گشایش یافت
چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم امشب با حضور شماری از مسئولان، مدیران و فعالان قرآنی در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد گشایش یافت.

  به گزارش ستاد خبری دبیرخانه دائمی نمایشگاه های قرآنی جمهوری اسلامی ایران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی؛ چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی شامگاه دوشنبه (بیست‌و‌یکم اسفندماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در ۳۲ غرفه با شعار "می خوانمت" افتتاح شد که در مجموع در این نمایشگاه ۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه که تا بیست‌وهفتم اسفندماه دایر است، ۱۷ ناشر کتاب از میان ناشران استان و هفت ناشر کشوری حضور دارند که بنیاد پژوهش های آستان قدس، انتشارات به نشر از مشهد، مرکز تحققیات کامپیوتر نور، انتشارات سنگر کتاب، موسسه امام خمینی (ره) قم و بوستان کتاب قم از جمله ناشران کشوری هستند.

همچنین ۱۱ غرفه از این نمایشگاه به عرضه انواع لباس های اسلامی و ایرانی اختصاص دارد که فرصت بسیار مناسبی برای خرید بانوان است. بر اساس این خبر؛ برپایی کرسی های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح،  اجرای قصه های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه است و ارائه طرح های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره های مذهبی و پاسخگویی به سئوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه های هنری، تخفیف ۴۰ درصدی محصولات فرهنگی و غرفه ویژه کودک و نوجوان از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده در نمایشگاه است.

این نمایشگاه در دو نوبت صبح (۹ تا ۱۳) و بعدازظهر (۱۹ تا ۲۳)  در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد فعال است.

تعداد بازدید : ۱۸۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر