۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش 18هزار متربی قرآنی تنها در یکسال

آموزش 18هزار متربی قرآنی تنها در یکسال
«طرح ملی بشری» با شعار قرآن برای همه مردم، در همه زمان‌ها و مکان هاست، در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت کرده است.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین‌ نمایشگاه قرآن کریم،، «طرح ملی بشری» با شعار قرآن برای همه مردم، در همه زمان‌ها و مکان هاست، در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت کرده است. سمیه امیدی مدیر اجرایی طرح ملی بشری گفت: دوره‌های تربیت مربی و متربی (آموزش گیرنده) طرح بشری با پیشینه‌ای بالغ بر ۲۰ سال، از بهمن سال ۱۴۰۰ در سطح ملی و از شهر سنندج شروع شد و تا پایان سال ۱۴۰۲ به ۸۳ دوره در ۳۰ استان کشور رسید.

وی افزود: از میان ۱۴۰۱۱ مربی شرکت کننده در طرح مذکور، ۱۰۹۹ مربی بعد از اتمام دوره آموزشی، مشغول آموزش شدند و تا پایان سال ۱۴۰۲، ۱۸۵۳۰ متربی با ورود به این طرح موفق به قرائت صحیح قرآن کریم شدند. خانم امیدی، تسهیل امر آموزش و یادگیری قرآن کریم، قابلیت اجرای طرح در هر مکان، قابلیت اجرای طرح برای تعداد نامحدود شرکت کنندگان در یک دوره با هر مقطع سنی، کوتاه و سهل الوصول بودن فرایند آموزش را از ویژگی‌های طرح بشری عنوان کرد.

مدیر اجرایی طرح ملی بشری با اشاره به دستاورد‌های موفق طرح بشری در تمامی استان‌های کشور تصریح کرد: طرح بشری در شبکه سازی در سطح کشور و اخیرا جهت شبکه سازی در سطح بین الملل، اشتغال زایی برای تمام سطوح سنی و جذب نخبگان قرآنی کشور نتایج خوبی کسب کرده است.

وی اظهار داشت: طرح ملی بشری در کشور‌های مختلف ازجمله پاکستان، روسیه، عراق اجرا شده و توانسته مخاطبانی خارج از کشور به دست آورد.

تعداد بازدید : ۳۱۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر