۲ فروردین ۱۴۰۳

عرضه آثار جدید انتشارات کتابک در نمایشگاه قرآن

عرضه آثار جدید انتشارات کتابک در نمایشگاه قرآن
انتشارات کتابک در نمایشگاه قرآن با عرضه آثار منتخب و جدید‌اش حاضر شد.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، نیما راستکار مسئول غرفه انتشارات کتابک از عرضه مجموعه «قهرمانان من» در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت ده کتاب کوچک و مصور از زندگی آدم‌هایی که بازگو کردن انتخاب‌های مهم‌شان می‌تواند راه زندگی کودکان ما را عوض کند، مجموعه «قهرمان من» را تشکیل داده است.

وی افزود: مجموعه «قهرمان من» شامل: علی لندی، دادش ابراهیم، عمو قاسم، آقا معلم، آقا محسن، زینب خانم، حاج همت، آرمان عزیز، آقا مهدی، خانم امدادگر است.

راستکار همچنین از عرضه کتاب «کبوترانه تا خدا»، منتخب ادعیه و زیارات ویژه کودکان و نوجوانان، اثر شیخ عباس قمی به عنوان اثر شاخص انتشارات کتابک در این دوره از نمایشگاه نام برد. مسئول غرفه انتشارات کتابک با اشاره استقبال از مجموعه شناسنامه شهدا در نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: جلد سی و چهارم شناسنامه شهدا شهید قاسم سلیمانی است.

وی گفت: این انتشارات در سال ۱۳۹۵ به عنوان ناشر برگزیده بیست‌ونهمین نمایشگاه کتاب تهران معرفی شد و در سال ۱۳۹۷ نیز به عنوان ناشر برگزیده سال مورد تجلیل قرار گرفت.

راستکار اضافه کرد: کتاب‌های انتشارات کتابک در جشنواره‌های داخلی مورد توجه بوده و در شانزدهمین جشنواره کتاب رشد و ششمین جشنواره جایزه فیروزه برگزیده شده‌اند. سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار برپا شده است.

تعداد بازدید : ۳۰۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر