۳ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از قرآن کریم به زبان تایلندی در نمایشگاه قرآن

رونمایی از قرآن کریم به زبان تایلندی در نمایشگاه قرآن
حجت الاسلام محمدعلی رضایی اصفهانی گفت: قرار است در طول برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قرآن کریم که به همت نمایندگان جامعه المصطفی در تایلند به زبان تایلندی ترجمه شود رونمایی شود.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، حجت الاسلام محمدعلی رضایی اصفهانی با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد. مدیر مجتمع عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی با تقدیر و تشکر از برگزاری نمایشگاه قرآن در تهران گفت که امسال بخش های فعال از طبقه بالا به پایین منتقل شده که کار خوب و مثبتی است.

با این حال غرفه‌ها کوچک‌تر شده و به غرفه جامعه المصطفی که می‌توانست گُل بخش بین الملل باشد جای مناسبی اختصاص داده نشده است. باید سازماندهی های جدیدی برای برگزاری نمایشگاه قرآن صورت بگیرد و دوره های قبل نمایشگاه آسیب شناسی شود. امیدواریم در دوره های بعد بخش بین الملل مظلوم واقع نشود و به گونه ای تدبیر شود که بازدیدکنندگان از دستاوردهای بخش بین الملل بهره ببرند.

رضایی اصفهانی از رونمایی قرآن به زبان تایلندی در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: قرار است در طول برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قرآن کریم که به همت نمایندگان جامعه المصطفی در تایلند به زبان تایلندی ترجمه شود رونمایی شود. سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۳۲۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر