۴ فروردین ۱۴۰۳

تمجید مدیر نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران از غرفه آستان عباسی

تمجید مدیر نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران از غرفه آستان عباسی
مدیر نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران برپایی غرفه مجمع علمی قرآن کریم به عنوان نماینده آستان قدس عباسی در این نمایشگاه را ستود.

 به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم،  مشتاق العلی، رئیس مجمع علمی مهمترین برنامه‌های غرفه طی روزهای برپایی آن در نمایشگاه را برای حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفى حسینی نیشابوری، مدیر نمایشگاه شرح داد که شامل فعالیت‌های متنوعی اعم از مسابقات، محافل قرآنی، برنامه‌های تعاملی و آموزشی با هدف گسترش فرهنگ قرآنی است.

حجت الاسلام حسینی نیشابوری به اهمیت مشارکت عتبات مقدس در نمایشگاه اشاره کرد و گفت این امر برای نمایشگاه و بازدید کنندگان آن از ارزش معنوی و عقیدتی برخوردار است. مدیر نمایشگاه از فعالیت‌های غرفه بازدید و شگفتی خود را نسبت به فعالیت‌های مجمع علمی که موجب افزایش تعامل میان مردم و نمایشگاه می‌شود ابراز و از آستان قدس عباسی برای مشارکت آن در این نمایشگاه برای دومین سال متوالی قدردانی کرد.

مجمع علمی به دنبال انتقال تازه‌های تولیدات قرآنی آستان قدس عباسی به شرکت کنندگان در نمایشگاه و نیز منعکس کردن بهترین تصویر از آستان قدس بنابر رهنمودهای متولی شرعی و تولیت محترم آن است. سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۲۷۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر