۴ فروردین ۱۴۰۳

غرفه انتشارات به‌نشر با 450 عنوان کتاب راهی نمایشگاه قرآن شد

غرفه انتشارات به‌نشر با 450 عنوان کتاب راهی نمایشگاه قرآن شد
مدیر غرفه انتشارات به نشر گفت: ما در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قران کریم با توجه به محدودیت فضایی که داشتیم توانستیم به نسبت دوره قبلی با 450 عنوان کتاب در نمایشگاه حضور پیدا کنیم.
 محمد یوسفی مدیر غرفه انتشارات به نشر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم درباره فعالیت این انتشارات گفت: ما در این دوره با توجه به محدودیت جایی که داشتیم، 450 عنوان کتاب آورده ایم و به نسبت سال گذشته 100 عنوان کتاب جدید را به نمایشگاه رساندیم. وی افزود: جدیدترین و شاخص ترین کتاب ما « به امید دیدار» برای کودک و نوجوان است. این کتاب درباره یک خانم یهودی است که به مدینه می رود و ساکن محله ای می شود که همسایه حضرت فاطمه است. و تحت تاثیر کرامات و رفتارهای ایشان می شود و مسیر زندگی اش به کلی تغییر می کند. مدیر انتشارات ادامه داد: مجموعه آثار کلر ژوبرت با 25 عنوان جزو کتاب های پرفروش ما است. امید است در روزهای آینده استقبال بهتری از نمایشگاه قران به عمل آید.
تعداد بازدید : ۲۱۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر