۵ فروردین ۱۴۰۳

شاکری: همایش کتاب سال بانوان بین‌المللی می‌شود

شاکری: همایش کتاب سال بانوان بین‌المللی می‌شود
خانم صدیقه شاکری، معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) در حاشیه حضور در نمایشگاه قرآن کریم گفت: در معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) بحمدالله فعالیت های متنوع و متعدد علمی و دانشی صورت می گیرد که به برخی از عناوین آن اشاره خواهم داشت.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم،  خانم صدیقه شاکری، معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) در حاشیه حضور در نمایشگاه قرآن کریم گفت: در معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) بحمدالله فعالیت های متنوع و متعدد علمی و دانشی صورت می گیرد که به برخی از عناوین آن اشاره خواهم داشت. استاد حوزه علمیه خواهران افزود: در حال حاضر ۴ نشریه علمی – تخصصی و یک نشریه علمی – پژوهشی به صورت فعال با مشارکت طلاب و اساتید در حال فعالیت است و این در حالی است که تمام گروه های علمی ما دارای نشریه داخلی می باشند.

شاکری ادامه داد: در خصوص چاپ نشر بالغ بر بیش از سی جلد کتاب چاپ شده و در رابطه با رویدادی که برای کمک به نگاشتن پایان‌نامه و رساله داشته ایم، موفق به برنامه ریزی در زمینه چاپ و انتشار مقالات و فعالیت های پژوهشی شده ایم.

وی در خصوص حضور فعال طلاب و اساتید جامعه الزهرا(س) در رویدادهای علمی و جشنواره های پژوهشی اشاره کرد و گفت: در جشنواره بانو امین طلاب و پژوهشگران جامعه الزهرا(س) در سطح سه حائز رتبه برتر شده اند و در کتاب سال حوزه افتخارات متعددی را به خود اختصاص دادند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) بیان کرد: در همایش کتاب سال بانوان که در سال آینده برگزار می شود پیش نشست ها و جلسات متعدد هم اندیشی با اساتید و فرهیختگانی در داخل و خارج جامعه الزهرا(س) برگزار کرده ایم و این محافل علمی نیز ادامه دارد.

استاد حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: به دنبال بین المللی شدن همایش کتاب سال بانوان هستیم، این مهم در حال طراحی است و ان شاءالله در دوره های بعد، موفق به برگزاری آن خواهیم بود.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۱۳۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر