۸ فروردین ۱۴۰۳
وزیر ارشاد:‌

تنوع نشست‌ها در نمایشگاه مطلوب است

تنوع نشست‌ها در نمایشگاه مطلوب است
محمدمهدی اسماعیلی گفت: مجموعه کار نمایشگاه به خوبی جلو می‌رود و بیش از توقع ما، مردم استقبال کردند. خداراشکر تنوع نشست‌ها در نمایشگاه خوب بوده است.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی در حاشیه سی و یکمین نمایگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور محمدمهدی اسماعیلی و رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. اسماعیلی در ابتدا گفت: اهتمام ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که شورای توسعه فرهنگ قرآنی خوش بدرخشد و با تقویم روشن به تقویم جلسات معمول همه دستگاه‌ها وارد شود. وی در ادامه به فعالیت خوب نمایشگاه بین المللی قرآن اشاره کرد و افزود:‌ مجموعه کار نمایشگاه به خوبی جلو می‌رود و بیش از توقع ما، مردم استقبال کردند. خداراشکر تنوع نشست‌ها در نمایشگاه خوب بوده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اظهار کرد:‌ ما در این نمایشگاه ۲۶ مهمان از کشورهای مختلف داشتیم که به نسبت سال گذشته که بخش بین‌الملل ما نحیف بود، امسال خیلی پربار است. ۹ هنرمند از ۹ کشور آیات مقاومت را نوشتند که این اتفاق فوق العاده‌ای بود. اسماعیلی به مراسم ازدواج ۲۰ زوج در شب گذشته اشاره کرد و افزود: ‌یک هنرمند لبنانی حدود ۱۰۰ اثر درباره امام علی(ع) و انسانیت ایجاد کرده است و ماهم تصمیم گرفتیم که همین کار را انجام دهیم و دیشب ۷ اثر را رونمایی کردیم و مابقی آن به تدریج رونمایی می‌شود.

تعداد بازدید : ۱۵۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر