۸ فروردین ۱۴۰۳
نظر کاربران مجازی درمورد نمایشگاه قرآن:

از قشنگی‌های نمایشگاه قرآن، همبستگی با فلسطین بود

از قشنگی‌های نمایشگاه قرآن، همبستگی با فلسطین بود
کاربران شبکه‌های اجتماعی از برپایی نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان استقبال کرده و کاربران را به حضور در این رویداد تشویق کردند.

 به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، کاربران شبکه‌های اجتماعی از برپایی نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان استقبال کرده و کاربران را به حضور در این رویداد تشویق کردند. بخشی از پیام‌‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی به شرح زیر است:
- در شب میلاد کریم اهل بیت غرفه گروه جهادی احیاگران سنت نبوی چندین زوج جوان را به عقد هم درآوردند.
- غرفه های متنوع در نمایشگاه قرآن امسال واقعاًجالب و بی نظیره ،از دست ندید.
- ماه رمضون امسال پر از لحظات شیرین و قاب های دوست داشتنی بود  و هست از حضور مردم بخصوص نسل جوان در محفل امام حسنی ها تا حضور دهه هشتادی ها در نمایشگاه قرآن و جزخوانی به یاد شهدای مظلوم غزه همه اینها در سایه دین مداری ست .
- امام صادق‌ (ع) می‌فرمایند: "قبل از آنکه دشمنان فرزندان شما را گمراه کنند، معارف ما را به آن‌ها یاد بدهید." انصافاً برنامه محفل و همینطور برگزاری نمایشگاه قرآن مصداق بارز کار تمیز فرهنگی و مردمی هست و به همین خاطر باعث عصبانیت دشمن می شود.
- خوبه برای هدیه دادن هم به دنبال یک هدیه قرآنی باشیم .در نمایشگاه قرآن از این هدایا حتما پیدا میکنید.
- این ماه رمضون تهرونیا دو لذت رو دارن میبرن یه معنوی یه تفریحی نمایشگاه قرآن
- از قشنگیا نمایشگاه قرآن اینه که با خانواده میتونی در محضر قران مسابقه شرکت کنی
- "نمایشگاه قرآن: پلی برای ارتباط میان نهادهای مذهبی و فرهنگی" "نمایشگاه قرآن: فرصتی برای آموزش مبانی اسلامی به نسل جوان"
- یه کار خیلی متفاوت که در نمایشگاه قرآن  انجام شده ایجاد کار گاه های ساخت تصویر با هوش مصنوعی هست
- یکی از کارکردهای نمایشگاه قرآن وارد کردن قرآن از حاشیه به متن زندگی مردم است.
- امروز نمایشگاه قرآن به میعادگاهی برای نشان داده جلوه ای از اعتقادات مردم به قرآن کریم تبدیل شده است - موزه‌ای کوچک در نمایشگاه قرآن وجود داشت که اشیاء دینی و تاریخی مربوط به اسلام را به نمایش گذاشته بیشتر دیدنش را به همه توصیه می‌کنم.
- در نمایشگاه قرآن برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی هم برگزار می‌شد که انرژی و شادابی خاطره بسیاری از بازدیدکنندگان را بالا برد.
- جوان‌هایی که دلشون ازدواج میخواد و نمیدونن چجوری و از کجا شروع کنند ، بد نیست یه سر برن نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و از غرفه آزدواج آسان دیدن کنند، شاید فرجی شد و راهی پیش پاشون قرار گرفت
- از قشنگی های نمایشگاه قرآن، همبستگی با فلسطین بود.
- چه بسیار زیباست که در نمایشگاه قرآن یک مراسم بسیار زیبا اما ساده ی عقد زوج های جوان برگزار میشود اگر مردم از تجمل گرایی خودداری کنند و مراسم را ساده برگزار کنند بسیار عالی میشود بلکه هزینه های گزاف شان کمتر خواهد شد
- نمایشگاه قرآن در این چند سال از واقعیت مجازی استفاده میکند و بسیار شگفت انگیز هست. هر سال هم بهتر از سال قبل...
- بخش ازدواج آسان رو در نمایشگاه بین المللی قرآن امسال می بینید. ان‌ شاء اللّٰه که نصیبتون بشه - بچه ها تشنه شنیدن قصه های خوب و قشنگن و همچنین بازی های خوب و آموزنده و امسال این مطلب در نمایشگاه قرآن  برنامه ریزی شده بود،واقعا عالی بود. مخصوصا پویش حافط شو
- نمایشگاه قرآن جای خوبی برای تعلیم قرآن به کودکان با زبان بازی هست.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ درمصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۲۵۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر