۹ فروردین ۱۴۰۳
با حضور وزیر ارشاد:

اثر هنری کتابت۹ خطاط و قرآن با محوریت ترجمه سبک زندگی رونمایی شد

اثر هنری کتابت۹ خطاط و قرآن با محوریت ترجمه سبک زندگی رونمایی شد
مراسم رونمایی از اثر مشترک ۹خطاط مطرح دنیای اسلام باموضوع (کتابت آیات مقاومت)و ترجمه روایی قرآن با رویکرد سبک زندگی هشتم فروردین ماه در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مراسم رونمایی از اثر مشترک ۹خطاط مطرح دنیای اسلام باموضوع (کتابت آیات مقاومت)و ترجمه روایی قرآن با رویکرد سبک زندگی، هشتم فروردین ماه در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در ابتدای این مراسم حجت الاسلام نیشابوری ضمن تشکر و قدردانی از مهمانان خارجی گفت: در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن از ۲۸ کشور در حوزه اندیشه و هنرهای قرآنی حضور داشتند. وی با اشاره به دو اثری که در این مراسم رونمایی شد گفت: در این مراسم یکی قرآن کریم با ترجمه و تفسیر با محوریت سبک زندگی که توسط مرکز طبع و نشر جمهوری اسلامی به زیور تبع آراسته شده است رونمایی میشود. مدیر بخش بین الملل سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن ادامه داد: اثری دیگر که پیام حمایت از مقاومت است. جمعی از هنرمندان خطاط از نه کشور در بخش بین الملل در شب‌های گذشته به صورت کارگاهی آیات مقاومت را به خط زیبای خودشان روی پرچم کشور فلسطین کتابت کردند تا هنرمندانه اثری از رشادت مردم غزه با صدای رسا ،بلیغ و فصیح هنر به دنیا مظلومیت مردم فلسطین را برسانند. حجت الاسلام حسینی نیشابوری افزود: این دو اثر رونمایی و با اهدای لوح تقدیری از سمت وزیر ارشاد به دست هنرمندان از آنان تقدیر خواهد شد.

 سپس گروه سرود فاطمیون به ارایه پرداختند و بعد از آن وزیر ارشاد از دو اثر رونمایی کرد.

تعداد بازدید : ۱۰۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر