۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیر مرکز تخصصی اخلاق حوزه علمیه:

باید برای جذب جوانانی که نگاه متفاوتي دارند فکری کرد

باید برای جذب جوانانی که نگاه متفاوتی دارند فکری کرد
حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی، مدیر مرکز تخصصی اخلاق حوزه علمیه قم، فعالیت بخش نهادهای حوزوی در نمایشگاه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: نشاط، پویایی و طراوتی که در بخش حوزوی وجود دارد و همین طور مراجعه مردم به این بخش بسیار خوب است ولی با توجه داشته باشیم که کافی نیست.

  به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم،  حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی، مدیر مرکز تخصصی اخلاق حوزه علمیه قم، فعالیت بخش نهادهای حوزوی در نمایشگاه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: نشاط، پویایی و طراوتی که در بخش حوزوی وجود دارد و همین طور مراجعه مردم به این بخش بسیار خوب است ولی با توجه داشته باشیم که کافی نیست.

وی افزود: ما کاستی های زیادی داریم به خصوص در مورد جوان‌هایی که کمتر به این فضاها مراجعه می‌کنند و ما باید برای آنها هم فکری داشته باشیم؛ آنهایی که ممکن است به دلیل نگاه های متفاوتی که دارند اینجا نتوانسته آنها را جذب کند و یا نتوانسته اند راهی به قرآن پیدا کنند.

مدیر مرکز تخصصی اخلاق حوزه علمیه قم با اشاره به زحمات زیادی که در نمایشگاه صورت گرفته و نسبت به سال های گذشته بیشتر است، ادامه داد: کار و مسئولیت مهم ما این است که برای افراد به‌ویژه جوانانی که از قرآن فاصله دارند روش های جذب و انگیزشی بهتری در نظر بگیریم تا هدایت و جذب شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های مرکز تخصصی اخلاق حوزه، خاطرنشان کرد: این مرکز در سه سطح ۲, ۳ و ۴ از بین طلاب حوزوی علاقه‌مند جذب انجام می دهد که تاکنون ۸ دوره سطح سه، ۲ دوره سطح دو و ۳ دوره سطح چهار برگزار شده و در حال برگزاری است.

آذربایجانی بیان داشت: قطعا نگاه و رویکردما در فعالیت ها قرآنی است و با محوریت قرآن و اهل بیت انجام می شود که در مرکز دروس اختصاصی در زمینه قرآن هم داریم که شامل اخلاق در آموزه های قرآن، اخلاق در سیره اهل بیت و اخلاق در حدیث است.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۸۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر