دبیر کمیته رسانه و تبلیغات
سومین همایش ملی سواد رسانهای و تبلیغاتی از ارسال ۱۶۰ چکیده مقاله به این رویداد
خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر
مطالعات و برنامهریزی رسانهها و به نقل از خبرگزاری مهر، معصومه نصیری با بیان
اینکه سومین همایش ملی سواد رسانهای و اطلاعاتی آبانماه، سال جاری برگزار خواهد
شد، اظهار کرد: از میان ۱۶۰ چکیده مقاله ارسال شده برای همایش، ۱۱۸ مورد پذیرش
شورای علمی قرار گرفته است.
وی افزود: پژوهشگرانی که
چکیده آنها مورد پذیرش قرار گرفته میتوانند تا پایان مرداد ماه و از طریق سایت
این همایش اصل مقالات خود را ارسال کنند.
نصیری با بیان اینکه محورهای
همایش با مرکزیت بحث «حکمرانی» اعلام و اطلاع رسانی شد، تصریح کرد: با توجه به
شیوع ویروس کرونا، محور «کرونا و سواد رسانهای» نیز به صورت ویژه در بین محورها
قرار گرفت که با استقبال پژوهشگران نیز مواجه شد. مسألهای که اساساً مدلهای
حکمرانی را نیز تحت تأثیر خود قرار داده و تحولاتی را رقم زده است.
دبیر کمیته رسانه و تبلیغات سومین
همایش ملی سواد رسانهای و اطلاعاتی اعلام کرد: همایش در صورت فراهم بودن شرایط و
کاهش خطرات متأثر از کرونا به صورت حضوری و در غیر این صورت در قالبهای مجازی که
متعاقباً اعلام خواهد شد، برگزار میشود.
نصیری یادآور شد: این همایش
از درجه علمی ISC برخوردار است و ذیل شش حوزه موضوعی «نسبت حکمرانی نوین و سواد
رسانهای»، «بومیسازی ادبیات نظری سواد رسانهای»، «مردمیسازی سواد رسانهای»،
«سواد رسانهای و فعالیت رسانهها»، «کارگزاران و سواد رسانهای» و «کاربردسازی
سواد اطلاعاتی» توسط دانشگاه امام صادق (ع) و مشارکت مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای
دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میشود.
گرد آوری خبر :الهه اردلانی