شنبه / ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۸
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۹۷۰
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات
از سری کارگاههای آموزش روزنامه نگاری در استان مازندران:

کارگاه آموزش سواد رسانه ای در شهر ساری

کارگاه آموزش سواد رسانه ای در شهر ساری
(شنبه ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۲:۴۸

 

به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها ،سومین روز از سری کارگاه های آموزش روزنامه نگاری در استان مازندران به درس « سواد رسانه ای »روز سه شنبه 9 مرداد 1403  و به مدرسی محمد حسین ظریفیان در شهر ساری  برگزار شد.

این کارگاهها به همت  خانه مطبوعات استان مازندران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن  استان واین  دفتردر شهرهای مختلف آن استان  برگزار می شود  و در آن دروسی همچون روزنامه نگاری موبایلی ،گزارش نویسی ،سواد رسانه ای ،گرافیک و طراحی و خبر نویسی بحران بصورت کارگاههای تک درس در شهرهای مختلف استان مورد آموزش قرار خواهد گرفت.

در این کارگاه علاقمندان از شهرهای نکا،بهشهر ،گلوگاه و میاندرود حضور داشتند و با چگونگی شناسایی اخبار صحیح از اخبار فیک آشنا شدند. .

شایان ذکر است پس از پایان هر دوره به خبرنگاران از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهی معتبر اعطا می‌شود..

تعداد بازدید : ۱,۴۲۴
(شنبه ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۲:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر