English فارسی العربیه

مدیریت فضای مجازی و محصولات دیجیتال

فعالیت های مدیریت فضای مجازی و محصولات دیجیتال در دو بخش در حال انجام است:

الف) به صورت کاملا مجازی و در قالب باشگاه همراهان نمایشگاه

ب)غرفه های بخش فضای مجازی در محل نمایشگاه

غرفه های بخش فضای مجازی شش غرفه به شرح زیر می باشد:

1- غرفه باشگاه همراهان نمایشگاه: باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن کریم در حقیقت تنها فعالیتی است که به طور مستقیم از سوی مدیریت فضای مجازی برگزار می ­گردد. باشگاه همراهان با در نظر گرفتن برخی فعالیت­ ها که در فضای مجازی و سایت نمایشگاه قرآن در حال برگزاری است و مشارکت در برخی برنامه ­ها (16 فعالیت) امتیازاتی را برای مشارکت کنندگان در نظر گرفته است و بر اساس میزان امتیاز کسب شده، بن­ های تخفیف خرید کتاب از نمایشگاه را در مجموع به میزان یک میلیارد تومان  در نظر گرفته است.

علاقمندان می­ توانند برای اطلاع از نحوه برخورداری از بن کتاب که تا سقف 300 هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است ، به وبسایت نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به نشانی WWW.iqfa.ir مراجعه کنند. با توجه به محدودیت بن­ های در نظر گرفته شده، اولویت با افرادی است که زودتر مراجعه و امتیازات بیشتری کسب کنند.

2- غرفه برترین آثار و محصولات دیجیتال حوزه قرآن و عترت با مشارکت مرکز رسانه­ های دیجیتال وزارت ارشاد شامل 30 اثر برتر حوزه نرم افزار، اپلیکیشن و وب سایت. 

لازم به ذکر است که شما می توانید در نظرسنجی این غرفه با عنوان «برترین آثار دیجیتال حوزه قرآن و عترت» شرکت نمایید.

3- غرفه طرح طوبی از طرف دانشگاه آزاد مربوط به برگزاری دوره­ های آموزش مجازی با موضوع قرآن و عترت

4- غرفه سازمان فضای مجازی سراج شامل کلینیک سلامت ذهن و سواد فضای مجازی و آموزشهای مربوط به سواد در فضای مجازی

5- غرفه نجف 2003 که با همکاری دانشگاه علامه برگزار می ­شود و به شکل برگزاری مسابقه از طریق حل معما و به شیوه اسکیپ روم (اتاق فرار) و به صورت تیمی برگزار می ­شود.

6- غرفه امام هشت: این غرفه مربوط به اطلاعات و محتوای الکترونیکی شامل فیلم، عکس و محتوای چندرسانه ­ای مربوط به امام رضا می ­باشد.