با نگاهی نو به شیوه بهره‌برداری از رسانه؛


کارگاه‌های آموزش سواد رسانه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود


بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخشی از نوآوری‌های کمیته رسانه خود، سه کارگاه ویژه آموزش فرصت‌های رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای را برای فعالان قرآنی کشور برگزار می‌کند.
کمیته رسانه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سال جاری پیش‌بینی برگزاری سه کارگاه آموزشی را کرده که در موضوعات فرصت‌های رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای با حضور کارشناسان مجرب این حوزه، آموزش‌های لازم را برای فعالان قرآنی ارائه نماید.
مخاطبان این کارگاه‌ها عمدتاً شامل مدیران و کارشناسان قرآنی کشور و نیز مربیان مؤسسات قرآنی می‌باشند که در سه جلسه دو ساعته مقدمات مباحث مطروحه را به صورت کارگاهی و تعاملی فرا خواهند گرفت.
اساتید حاضر در این کارگاه‌ها خانم دکتر بهاره نصیری، دکتر سید مسعود رجبی و دکتر سید بشیر حسینی هستند که هر کدام یک جلسه به ارائه مباحث خواهند پرداخت.

زمان برگزاری این کارگاه‌ها نیز طی روزهای چهارشنبه دوم خرداد، شنبه پنجم خرداد و دوشنبه هفتم خرداد ماه، ساعت ۱۸ الی ۲۰ است.

حضور در این کارگاه‌ها همراه با ارائه گواهینامه معتبر خواهد بود.
جهت ثبت‌نام حضور در این کارگاه‌ها از فرم ثبت‌نام زیر استفاده کنید. علاقه‌مندان می‌توانند در هر کدام از کارگاه‌ها و یا هر سه کارگاه ثبت‌نام نمایند.

کارگاه اول: مبانی سواد رسانه‌ای و آشنایی با فرصت‌های رسانه‌ای و شیوه‌های بهره‌برداری از رسانه در عصر حاضر در راستای ایجاد سبک زندگی قرآنی/ مدرس: دکتر بهاره نصیری/ چهارشنبه ۲ خرداد
کارگاه دوم: ارتقای سواد رسانه‌ای و تکنیک‌های بهره‌گیری از فضای مجازی و دیگر ابزارهای ارتباطی برای انتقال مفاهیم قرآنی / مدرس: دکتر سید بشیر حسینی / شنبه ۵ خرداد
کارگاه سوم: آموزش روش‌های جذاب و اثرگذار تولید و انتشار محتوای قرآنی در فضای رسانه‌ای با محوریت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی / مدرس: دکتر سید مسعود رجبی / دوشنبه ۷ خرداد
برای پر کردن فرم زیر از مرورگر کروم (Chrome) استفاده کنید.